top of page

Hvordan forenkle arbeidsdagen

  • Forfatterens bilde: Sekretær.no
    Sekretær.no
  • 8. okt. 2017
  • 1 min lesing

Spesielt små bedrifter er sårbare for svingninger i arbeidsmengden, og ingen mer enn enkeltpersonsforetak.


Det sies at tid er penger, og ikke noe annet sted er dette mer sant enn i et enkeltpersonsforetak.  Eiere av enkeltpersonsforetak vet hvor verdifull tiden deres er.  Tiden som brukes på administrasjon og regnskap stjeler tid som du ellers kunne bli brukt på arbeid (les: omsetning).  Tiden er det mest verdifulle man har i jobbsammenheng.

De fleste oppretter et foretak fordi de elsker sitt fag, og det de gjør.  Men mange blir tatt på senga av administrasjon og offentlige forpliktelser, slik som moms-oppgaver og regnskap, fakturering, betalingsoppfølging, telefonvakt og markedsføring.  Uansett, disse oppgavene kan oppleves som uvelkomne tidstyver.

Mange har kanskje tenkt: «Om noen bare kunne ordne alt for meg, slik at jeg kunne bruke tiden min på en mer produktiv måte, og gjøre det jeg brenner for – jobben min».


I USA spesielt er konseptet «virtuell assistent» utbredt, og vokser stadig i omfang.  I Storbritannia er konseptet også godt forankret.  Her i Norge er det fremdeles relativt ukjent, men det finnes noen få bedrifter som allerede tilbyr slike tjenester.  Vi vil gjerne fremheve http://www.sekretær.no, som allerede har en voksende kundeportefølje.

Det koster ingenting å ta kontakt for å finne ut hvordan vi kan hjelpe deg.

info@sekretaer.no    (+47) 993 05 234

 
 
 

Comments


  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter

ORG.NR.: 916 630 492 MVA © 2025 SEKRETÆR.NO

Din sikkerhet er viktig for oss! Les vår personvernerklæring her.

bottom of page